מה חשוב לבדוק? השכרת מתנפחים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

אישורים
הדבר הראשון והבסיסי ביותר שאותו מוכרחים לבדוק הוא האם החברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים. זהו תחום המצריך מהעוסקים בו להחזיק באישורי בטיחות, אישורי מהנדסים וכו' ולא כל אחד יכול לעסוק בו "סתם כי מתחשק לו". המתקנים דורשים רמת בטיחות מסויימת ואחזקה ברמה גבוהה ואישורים אלו באים להעיד על כך שהמתקן בטוח לשימוש. בתחון זה אין כל מקום לפשרה כיוון שמתקנים מתנפחים שאינם בטיחותיים עלולים להיות מסוכנים מאוד.
מפעיל לכל מתנפח
חברות רבות, מסיבות של חיסכון או מחסור בכח אדם נוטות להציב רק מפעיל אחד על כל כמה מתקנים ולא מפעיל צמוד לכל מתקן, כפי שראוי וצריך להיות. אין מקום לחיסכון כאשר מדובר בבטיחותם של אלו המשתמשים במתקן. כאשר אתם שוכרים מתקנים מתנפחים לאירוע שלכם וודאו מראש עם נציג החברה כי כל מתנפח מגיע עם מפעיל שצמוד אליו לאורך כל האירוע וכי שום מתקן לא נותר ללא השגחה אפילו לרגע.
אין שני – לרושם ראשוני
כמה פשוט, ככה חשוב. חשבו, מהו הרושם שאני מקבל כשאני מדבר עם נציג החברה, כיצד נראה אתר האינטרנט של החברה ובאופן כללי מהו הרושם הראשוני הכללי המתקבל. שימו לב האם אתם נענים בסבר פנים יפות, האם אתם מקבלים יעוץ מקצועי והאם יש לכם תחושה כי יודעים להציע לכם באמת את מה שאתם צריכים ומה שמתאים לכם מבחינת התקציב והצרכים שלכם. זהו טיפ שנכון לכל התחומים ועל אחת כמה וכמה לתחום המתקנים המתנפחים.
אטרקציות לימי כיף
החברות ה"רציניות" יותר מציעות מלבד מגוון רחב של מתקנים, גם אטרקציות והפעלות, כמו למשל: משחקי אתגר שונים, דוכני מזון, שולחנות משחק לאירועים ועוד. אם תיקחו מין חבילה שכזו של מתנפחים ועוד אטרקציות לימי כיף שמציעים תזכו , סביר להניח למחיר טוב יותר ולידיעה כי כל האטרקציות והמתקנים באירוע שלכם, יש להם אותם "אמא ואבא". גם אם אין ברצונכם לשכור אטרקציות נוספות פרט למתנפחים, העובדה כי החברה מציעה שירותים מעין אלו מעיד בהחלט על חברה מקצועית ומנוסה.

דילוג לתוכן