פעילויות לימי כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

רוצים לארגן יום כיף בבית בספר ולא יודעים איך? מחפשים לפנק את החיילים ביום ספורט מאתגר ומגניב? מנסים לשבור שגרה קצת לוועד העובדים? יש לנו פתרון! אנחנו בענק המתנפחים מנוסים כבר שנים בהפקות אירועי ענק לועדיי עובדים, עיריות, ימי ספורט בבתי ספר ובגנים, קייטנות ואירועים מסוגננים ומגוונים.

אנו יכולים להבטיח מתוך ניסיון, שמתקנים מתנפחים משווים לאירוע טעם שונה וקליל יותר, מכניסים המון צחוק ורוח ספורטיבית ומתאימים מאוד גם לקהל מבוגר. מי מאיתנו לא היה רוצה לראות את הבוס הממורמר שלו מתעופף בניסיון החמישי מהשור הזועם? מי מאיתנו לא היה רוצה לשבור קצת את שגרת העבודה המתישה, את שגרת הלימודים של ילדינו ולחגוג ביום שכולו חוויה אחת גדולה.

אנו עובדים כבר שנים עם המון ועדי עובדים ויחידות בצה"ל ומצליחים להרים ימי כיף מדהימים וחווייתיים לכל המשתתפים מהצעיר ביותר למבוגר ביותר. גם באירועים קהילתיים, ישנן פינות מתנפחים ואקסטרים לילדים, וכן באירועים עירוניים גדולים כמו יום העצמאות או חגים למינהם. שימו לב כי אם יום הכיף שלכם נערך בקיץ, ניתן ליצור אירוע ברוח חופית ולהזמין מתקני מים שונים. ניתן לבקר בגלרייה שלנו ולהתרשם מסוג המתקנים.

זהו האירוע האולטימטיבי, אנו יכולים לספק גם שירותי הגברה ומוסיקה על מנת להכניס קצת קצב. בנוסף, יש אפשרות להזמין את המפעילים שלנו שמגיעים עם פעילויות ותחרויות מתוכננות מראש. מלבד ימי כיף וספורט, מתנפחים מתאימים גם לאירועים אישיים ופרטיים כמו הצעות נישואין או פיקניקים משפחתיים, אם סתם רציתם להפתיע את האישה ביום ההולדת או ביום נישואין, או אפילו להפתיע חתן וכלה ביום חתונתם- לתת להם איזה כמה דקות קפיצה על טרמפולינה כדי להפיג את המתח.

אל תהססו לרגע. אופי האירוע הזה מתאים לכל גיל ולכל חברה. הצוות שלנו יכול לספק את כל החבילה הכוללת דוכני מזון, מכונות סוכר, משחקי חברה, מתקני אקסטרים וכמובן מתנפחים. אנחנו מגיעים עם צוות מנוסה שהופך לכם את האירוע לחוויה מדהימה ודואג להביא איתו אווירה נהנתנית של רוח צחוק והנאה בלתי פוסקת ובלתי מעורערת.

דילוג לתוכן