השכרת מתנפחים לאירועים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מבוגרים וילדים כאחד לא יכולים שלא להעלות חיוך מאוזן אל אוזן כשהם רואים את כל החברים מהעבודה או מבית הספר קופצים ומשתוללים על מתקנים מתנפחים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שמתנפחים לאירוע שלכם ישברו את הקרח כבר מהשניה הראשונה. אף אחד לא יכול להישאר אדיש למראה טירה מתנפחת שעליה מקפצים ילדים, לצד ילדים בנפשם…

השכרת מתנפחים לאירוע
אנו ב"ענק המתנפחים" גאים לספק לכם הפעלות, מתקנים וכמובן מתנפחים לאירוע שלכם, כל בשביל שיהיה לכם אירוע מהנה, מרשים ובלתי נשכח והכי חשוב שגם בתור מארגני האירוע תוכלו להיות רגועים לאורך כל הדרך. כל המתקנים המתנפחים מגיעים כמובן עם מפעילים שידאגו להכל ולכם ישאר רק להנות באירוע שהוא כיף אמיתי. ברשותנו ניסיון של שנים רבות בתחום ההפעלות, המתקנים והמתנפחים לאירועים, ואנו יכולים להבטיח לכם, כבר מראש, שלא יהיה אפילו משתתף אחד באירוע שלכם שלא יהנה . אתם לא מאמינים לנו? תשאלו את הלקוחות שלנו.

ישנם סוגים שונים של מתנפחים לאירוע: מתקנים מתנפחים לילדים, למבוגרים, מתקנים מתנפחים לבריכה או ל"יבשה". ובנוסף, על כל אלו ישנו גם מגוון רחב של מתקנים, הפעלות ודוכני מזון  של פופקורן, נקניקיות ועוד הרבה אחרים שמתאימים כמובן לאירועים של "קטנים" ולאירועים של "גדולים" כאחד.

מתנפחים לא יגנבו את ההצגה?
לא מחייב כלל שהמתקנים "יגנבו את הפוקוס מהאירוע". כמובן שאפשר שהמתנפחים יהיו האטרקציה המרכזית באירוע  ולבנות סביב המתנפחים הפעלות ומשחקים. אפשרות נוספת היא שילוב של מתנפח אחד או שניים כאטרקציה צדדית בלבד.

מחיר מתנפחים לאירועים
ניתן להתאים "חבילה" של מתנפחים לאירוע בכל סדר גודל של תקציב. לא חייבים לבנות לונה-פארק בשביל להוסיף צבעוניות והרבה צחוק לאירוע שלכם. מתנפחים לאירועים, וגם ה"רציניים" ביותר יהפכו את האירוע כולו לחוויה של ממש! כמובן שניתן לשכור מתנפחים לאירוע מכל סוג ולהפתיע את האורחים בכל פעם מחדש. אנו נשמח להתאים עבורכם ועבור האירוע שלכם את המתנפחים המתאימים ביותר מבחינת אופי וסוג הקהל, התקציב והמרחב הקיים ברשותכם.

דילוג לתוכן